Post en bijdrage van de Lezers vertellen ons heel veel.

Terwijl de discussie over lafheid, gestart op SurinameNU, nu ook zijn weg heeft gevonden in de Surinaamse kranten gaan wij van SurinameNU vlijtig verder, binnenkort komen we wederom met nieuws om uw ogen wijder open te zetten. 

We hebben dit berichtje ontvangen als reactie op het bericht “Moet Baas niet opgehaald worden”:

Nee, omdat de rapen dan gaar zullen zijn in Suriname, deze zaak moet op de Zuid Afrikaanse manier worden opgelost en als Dhr.Bouterse dan een schade vergoeding aan de nabestaanden moet betalen oke, aan de andere kant wil ik dan ook de Nederlandse inbreng van de coup op tafel, ook ik was in die tijd militair in Nederland en zat op de zelfde kazerne als wijlen Ormskerk, waarom ik niet ben meegegaan is uit respect voor wijlen mijn ouders en de voorziene blik dat Nederland buitenschot zou blijven als de zaak zou escaleren, en zie daar ze hebben gelijk gekregen.
Waarom word Kolonel Valk niet gedagvaard en zo zijn er meer, want wie gaf de tip aan Suriname dat er een tegencoup kwam.Al die mensen die afgeven op Bouterse doen dat precies uit het boekje van massa media en ik weet dat Bouterse namen kan noemen, maar uit militair plichtsbesef dat nimmer zal doen.

Toevoeging van de redactie:

Ons conclusie is dat Bouterse loyaler is dan Santhoki. Hij is niet laf, maar een stra-teef.

Een reactie plaatsen

Opgeslagen onder Personen, Politiek, Samenleving

Plaats een reactie